Gemini Park Bielsko-Biała poszerza ofertę modową Opublikowano 10 marca 2021
Mimo wyzwań, z jakimi mierzy się rynek retail, Gemini Park Bielsko-Biała rozwija swoją ofertę. W centrum handlowym zadebiutował właśnie nowy najemca segmentu "fashion".
Więcej mody w tenant mixie
Gemini Park Bielsko-Biała umacnia swoją ofertę modową, a zwłaszcza jej część skierowaną do kobiet. Do grona najemców centrum handlowego dołączyła właśnie polska marka odzieżowa Femestage. Brand zajął lokal o powierzchni prawie 250 m kw.

- Koronakryzys nie zniechęca marek do inwestowania w najem w Gemini Park. Centrum handlowe wciąż postrzegane jest przez rynek i partnerów biznesowych jako atrakcyjna biznesowo lokalizacja w tej części Polski. Ten potencjał dostrzegła także marka Femestage. Jest to pierwsze otwarcie w 2021 roku  - mówi Joanna Zemczak, senior leasing manager Gemini Holding.

Marka ta wzmocni intensywnie rozwijany w ostatnich latach segment modowy bielskiej galerii. Już dziś można w nim znaleźć aż 39 sklepów z ofertą m.in. odzieżową i obuwniczą. Wśród marek, które ulokowały tu swoje salony, można znaleźć m.in. H&M, C&A, New Yorker, Reserved, Cropp, House, Sinsay, CCC, Deichmann, Diverse, Greenpoint, Big Star, Mohito, Monnari, Solar czy Tatuum. Moda wypełnia już prawie 40 proc. tenant mixu bielskiej galerii.

- Femestage to dynamicznie rozwijająca się marka, która posiada salony w najlepszych centrach handlowych w całej Polsce.  Teraz do tej listy dołącza także Gemini Park, obiekt znany ze swojej rodzinnej, ale także modowej oferty, jednej z najszerszych na Podbeskidziu. Jestem przekonana, że centrum handlowe o tak mocnej pozycji na lokalnym rynku będzie dobrym "domem" dla brandu, zapewniając mu dostęp do bardzo szerokiego grona klientów w różnym wieku  - dodaje Joanna Zemczak.

Gemini Park atrakcyjne dla najemców
Jak podkreślają przedstawiciele w dobie pandemii Gemini Park nie straciło na swojej atrakcyjności leasingowej, skutecznie opierając się skutkom koronakryzusu, jakie dotknęły rynek. Co więcej, centrum handlowe w 2020 roku pozostało popularną destynacją zakupową zarówno w okresie luzowania obostrzeń, jak i kolejnych lockdownów.

- Gemini Park zachowało swoją mocną pozycję na Podbeskidziu. Miniony rok zakończyliśmy ze średnim fooftallem na poziomie 73 proc. w stosunku do 2019 roku. Był to wynik znacznie lepszy niż obserwowany w 2020 roku na rynku w dużych centrach handlowych i w woj. śląskim. Taki wynik osiągnięto mimo zamknięcia segmentu rozrywki (kina, fitness clubu) na blisko pół roku - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

I faktycznie, ubiegły rok Gemini Park zakończył  9 pp ponad średnim footfallem, jaki zanotowano w dużych obiektach handlowych w Polsce i 6 pp ponad wskaźnikami w województwie śląskim, wynika z porównania danych Gemini Park ze wskaźnikami Top Key i ReIndex. Miało to znaczący wpływ na konwersję. - W 2020 roku obroty Gemini Park kształtowały się na wysokim poziomie 85 proc. rok do roku i podobnie jak footfall były aż o 13 pp wyższe niż obserwowane na rynku. Urósł także średni koszyk zakupowy klientów. Tu rok do roku zanotowaliśmy wzrost o 8 proc. - mówi.

Wpływ na wyniki miało kilka czynników. Po pierwsze, Gemini Park to silna regionalna marka, mająca ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku.  Nie bez znaczenia pozostaje także szeroka i rodzinna oferta, mocno oparta na modzie. Obiekt jest obecnie w 95 proc. skomercjalizowany, a jego tenant mix jest zróżnicowany, zamykając się w 13 segmentach.  Kluczowa jest także lokalizacja. Doskonałe skomunikowanie z całym Podbeskidziem sprawia, że catchment obiektu obejmuje dziś rynek liczący ponad 680 tys. potencjalnych klientów. Tylko w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu można znaleźć aż 3 duże osiedla, zamieszkałe przez blisko 40 tys. osób.


Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Tenant mix obiektu wypełniają doskonale znane polskie i zagraniczne marki, w tym m.in. H&M, C&A, New Yorker, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Carry, Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko. Ponadto w ofercie Gemini Park znaleźć można m.in. salon Empik, drogerie Hebe , Kontigo, Rossman, perfumerię Douglas, sklepy Pepco i Dealz, a także home&you. Działają tutaj także salony jubilerskie m.in. Apart i Yes. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park W DECHE!” oraz park linowy. Ofertę wypełnia także 10-salowe kino Cinema City oraz fitness club BeFit. Działa tutaj także blisko 30 punktów usługowych i 14 lokali gastronomicznych, w tym m.in. McDonald's, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun czy Costa Coffee. Galeria jest doskonale  skomunikowana z całym regionem, przyciągając kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale także z całego Podbeskidzia. Klientom obiekt zapewnia 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria otwarta została w 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.


 

 

 

 

Przypisane branże