Gemini Park Bielsko-Biała: pierwsze nowe otwarcia od lockdown'u Opublikowano 23 września 2020
Pomimo trudnej sytuacji, jaka panuje na rynku retail, nowi najemcy nie omijają w swoich planach Gemini Park Bielsko-Biała. Wręcz przeciwnie, mocna pozycja galerii na lokalnym rynku zachęca do inwestowania. Przykład? W centrum handlowym otwarto właśnie 13. i 14. lokal gastronomiczny.

Wzmocniony tenant-mix

Do grona najemców Gemini Park Bielsko-Biała dołączyły dwie marki restauracyjne należące do Gastromall Group - Olimp i Makarun.  Pierwszy brand, mający swoje lokale także w tyskim i tarnowskim Gemini Park, zajął w bielskiej galerii lokal usytuowany przy popularnej wśród klientów strefie food court. Jego sąsiadem został natomiast Makarun. W sumie obie marki zajęły powierzchnię 130 m kw. Otwarcie Olimpu było lokalnym debiutem na Podbeskidziu.

- Nowe otwarcia to wyraźny sygnał pokazujący, że sytuacja powoli stabilizuje się. To także dowód na to, że pomimo wyzwań, z jakim dziś mierzy się rynek centrów handlowych, marki nie rezygnują z inwestycji w najem w atrakcyjnych biznesowo lokalizacjach.  Wręcz przeciwnie, wracają do planów, które poczynione zostały jeszcze przed pandemią - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Otwarcie Olimpu i Makarunu umacnia ofertę centrum handlowego w segmencie gastronomii. Olimp jest obecnie jedyną restauracją w bielskiej galerii oferującą dania na wagę. Z kolei Makarun to jedyny lokal mający w swoim menu tak bogatą ofertę makaronów.

Oprócz nowych lokali w Gemini Park można znaleźć także kilka zagranicznych sieci. W centrum od lat działają m.in. McDonald's, KFC, Subway czy Pizza Hut, a także krajowe koncepty, w tym Silver Dragon, Sushi Samuraj czy Donner Kebab. Oprócz restauracji ofertę wypełniają także 4 kawiarnie -  Costa Coffee, Grycan, Lodomania i Cukiernia Sowa.

- Nowi najemcy nie tylko poszerzają naszą ofertę kulinarną, ale przede wszystkim wprowadzają do dostępnego menu wiele nowości z kuchni polskiej i światowej.  Olimp i Makarun urozmaicają także dostępne w naszym tenant-mix'ie formaty gastronomiczne. Tym samym idziemy z duchem czasu, dywersyfikując ofertę food court'u, nie tylko pod względem różnorodności kuchni, ale także konceptów - mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager Gemini Holding.

Kultowe dania i nowości
Co więc ciekawego znajdą fani kulinariów w nowych lokalach? - Klienci lubią i doceniają restauracje Olimp przede wszystkim ze względu na nieograniczone możliwości miksowania dań oraz bogate, zmienne menu. Odwiedzający bielski lokal znajdą u nas popularne dania kuchni polskiej, ale także kuchni świata. Nowością jest  szeroka oferta dań sezonowych, w tym również przygotowywanych z produktów od lokalnych dostawców - mówi Izabela Domaradzka, Dyrektor Działu Marketingu Gastromall Group. 

- W menu nie zabraknie także klasyków, w tym m.in. pierogów, placków ziemniaczanych, gołąbków i makaronów. Atutem nowej restauracji jest także duży wybór sałatek i surówek, a hitem domowy kompot z sezonowych owoców przygotowywany wg najprostszej receptury - dodaje.

Także menu Makarunu ma wiele do zaoferowania. Wśród serwowanych tu dań jest aż kilka rodzajów makaronu, w tym m.in. klasyczne Bolognese, Carbonara czy Fromaggio. Całość dopełniają zapiekanki oraz napoje.

Galeria z potencjałem dla gastronomii
Jak przekonują przedstawiciele galerii, Gemini Park Bielsk-Biała to idealne miejsce do lokowania świeżych i ciekawych konceptów gastronomicznych, takich jak Olimp czy Makarun. - Inwestycjom sprzyja m.in. szeroki rynek, na którym działa galeria, obejmujący chociażby popularne beskidzkie ośrodki turystyczne. Nie bez znaczenia jest także rodzinny format galerii - mówi Joanna Zemczak

- Magnesem jest również już zastana, jedna z najszerszych ofert gastronomicznych na Podbeskidziu, a także unikalna oferta atrakcji czasu wolnego, jaką dysponuje Gemini Park.  Ta obejmuje dziś oprócz gastronomii, także 10-salowe kino Cinema City, fitness club BeFit, a także 2 plenerowe atrakcje - park rekreacyjno-rozrywkowy "W DECHE" oraz park linowy - dodaje.

Inwestorów ma przyciągać także ugruntowana pozycja Gemini Park na Podbeskidziu oraz wyniki galerii -  i to zarówno te sprzed, jak i po lockdown'ie. - Tylko w 2019 roku Gemini Park odwiedziła rekordowa liczba blisko 5,5 mln osób. W ostatnich miesiącach galeria natomiast dynamicznie odzyskuje klientów i obroty.  Tylko w sierpniu odzyskaliśmy aż 86 proc. zeszłorocznego footfall'u. Wynik ten był o 8 punktów procentowych lepszy od trendu, jaki na rynku w tym samym czasie zanotował Top Key. Lipiec z kolei przyniósł nam obroty na poziomie aż 99% ubiegłorocznych. To dobra wiadomość zarówno dla naszych obecnych najemców, jaki potencjalnych, w tym sieci restauracyjnych i kawiarnianych szukających solidnego partnera - mówi Krzysztof Brączek.



źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding, Guarana PR

Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.


 

 

Przypisane branże