KONSIMO zadebiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała
Opublikowano 17 stycznia 2020
Polska sieć sklepów meblowych KONSIMO to pierwszy najemca, którego otwarcie na 2020 rok zapowiada Gemini Park Bielsko-Biała. Będzie to debiut marki na Podbeskidziu.
Więcej "home" w Gemini Park
Gemini Park Bielsko-Biała umocni ofertę wyposażenia wnętrz. Wszystko za sprawą otwarcia, które będzie miało miejsce jeszcze przed letnimi wakacjami. Nowym najemcą galerii została właśnie dynamicznie rozwijający się na rynku dyskont meblowy KONSIMO.
Nowy najemca zajmie powierzchnię 551 m kw., tym samym będzie to największy sklepem segmentu "home" w tym obiekcie. Jednocześnie będzie to także 8 sklep z wyposażeniem. Oprócz KONSIMO w Gemini Park można znaleźć ofertę marek m.in. home&you, Komfort, Tescoma czy Pigo Meble.
- Klienci coraz częściej poszukują w centrach handlowych kompleksowej oferty, która pozwala im w pełni wyposażyć wnętrze, od mebli po dekoracje. Marka KONSIMO, która od pół roku obecna jest już Gemini Park Tychy, idealnie się w te oczekiwania wpisuje. I to z kilku powodów - mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease Gemini Holding.
- Po pierwsze, oferta sklepu jest niezwykle szeroka i kompletna, a przez to zaspokaja różne potrzeby klienta związane z urządzaniem wnętrz domu lub mieszkania. Po drugie, Konsimo działa w formacie dyskontu, co w praktyce oznacza bardzo atrakcyjne ceny i towar dostępny od ręki. Nie bez znaczenia jest także unikalność marki. To pierwszy salon brandu na Podbeskidziu i dopiero drugi w województwie śląskim - dodaje.
Jak podkreśla przedstawiciel leasingu, umowa z Konsimo to początek nowego sezonu otwarć. - Kontynuujemy realizację naszej strategii leasingowej, umacniając kluczowe segmenty ofertowe Gemini Park. Jednocześnie także dywersyfikujemy ofertę, wprowadzając do niej marki unikalne, takie jak KONSIMO. Tym samym podnosimy konkurencyjność obiektu na lokalnym rynku, dając klientom nowe powody do wizyty - podkreśla Słuchocki.
Szeroka oferta dla każdego
Co mieszkańcy Podbeskidzia znajdą w nowym sklepie? - KONSIMO opiera się na sile marki i stale ją wzmacnia, próbując znaleźć się w świadomości klientów szukających produktów dla domu. Dlatego asortyment jest zunifikowany dla wszystkich sklepów, a także sprzedaży online - mówi Agnieszka Glicner, przedstawicielka marki KONSIMO.
Klienci znajdą w sklepie KONSIMO meble, zarówno tapicerowane, jak i twarde, dodatki, ozdoby, tekstylia domowe (od ściereczek kuchennych, poprzez ręczniki, pościel, firany, zasłony, aż po dywany), szeroki asortyment naczyń kuchennych i drobnego wyposażenia kuchni. Meble są dostępne w pięciu stylach oraz oferują linię dla dzieci. - Ta różnorodność znacznie rozszerza grono klientów, a dopasowanie wszystkich akcesoriów, ozdób i dodatków do poszczególnych stylów, zapewnia dokonanie właściwych decyzji co do estetyki. Na miejscu do dyspozycji klienta są także nasi doradcy - dodaje.
Przedstawicielka najemcy zwraca także uwagę na unikalność brandu. - Marka KONSIMO to zupełnie nowy koncept dyskontu wnętrzarskiego, który oferuje wszystko dla domu, w niskich cenach i w bardzo dobrym designie szybko reagującym na trendy. Co więcej, wszystkie produktu z naszego asortymentu, w tym meble, dostępne są dla klienta od ręki i w zasięgu możliwości finansowych konsumenta. Na dziś jesteśmy marką absolutnie niepowtarzalną. Co więcej, nie rodzi się żaden porównywalny format - mówi Agnieszka Glicner.
Gemini Park dobrym partnerem
Wybór Gemini Park na lokalny debiut nie był przypadkowy - Bielsko-Biała to duży rynek ze znaczącą siłą nabywczą, co wpłynęło początkowo na decyzję o podjęciu rozwoju w tym regionie. Obiekt Gemini Park w Bielsku-Białej wydał nam się naturalnym wyborem po naszym bardzo udanym debiucie w Gemini Park Tychy. Zarówno skład najemców, jak i wielkość, położenie i charakterystyka techniczna galerii odpowiada wymaganiom KONSIMO. Liczymy na to, że bielszczanie będą dokonywać nie tylko dużych zakupów meblowych, ale i codziennych, impulsowych zakupów drobnego wyposażenia, które w KONSIMO zajmuje znaczną część asortymentu - tłumaczy Agnieszka Glicner
Zdaniem Daniela Słuchockiego, bielska galeria to idealny partner dla najemców z segmentu wyposażenia wnętrz. - Galeria od lat notuje stabilny przyrost klientów. Od rozbudowy w 2014 roku ich liczba wzrosła tutaj o ponad 100%. Także w 2019 roku, pomimo większej liczby niedziel niehandlowych, galeria utrzymała tendencję wzrostową footfall. Do tego dochodzi profil naszego klienta. Wśród odwiedzających dominują dziś rodziny wielopokoleniowe - mówi Suchocki.
- To ostatnie to przede wszystkim zasługa kompaktowej oferty, która została tak skomponowana, aby odpowiadać różnym potrzebom zakupowym osób w różnym wieku. W efekcie, nasz tenant mix zachęca dziś zarówno do długich, zaplanowanych zakupów, jak również do zakupów impulsowych. Ten ostatni element ważny był m.in. dla KONSIMO, ale także dla innych najemców, którzy w ostatnim czasie ulokowali u nas sklepy - dodaje.
Bielski sklep jest już drugą inwestycją KONSIMO w powierzchnię w centrach Gemini Park. Od lata 2019 roku sieć posiada także sklep w Gemini Park Tychy. Tym salonem, mającym również ponad 500 m kw., marka zadebiutowała na Śląsku. - Cieszy nas rozwój współpracy z marką oraz fakt, że możemy towarzyszyć jej w ekspansji na południu Polski. Inwestycja w lokal w bielskim Gemini Park pokazuje, że jesteśmy partnerem godnym zaufania o dużym potencjale, zwłaszcza dla marek, które rozwijają się na rynku - mówi Słuchocki.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Tagi: Gemini Holding, Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park
Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia.
Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.
Nowy najemca zajmie powierzchnię 551 m kw., tym samym będzie to największy sklepem segmentu "home" w tym obiekcie. Jednocześnie będzie to także 8 sklep z wyposażeniem. Oprócz KONSIMO w Gemini Park można znaleźć ofertę marek m.in. home&you, Komfort, Tescoma czy Pigo Meble.
- Klienci coraz częściej poszukują w centrach handlowych kompleksowej oferty, która pozwala im w pełni wyposażyć wnętrze, od mebli po dekoracje. Marka KONSIMO, która od pół roku obecna jest już Gemini Park Tychy, idealnie się w te oczekiwania wpisuje. I to z kilku powodów - mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease Gemini Holding.
- Po pierwsze, oferta sklepu jest niezwykle szeroka i kompletna, a przez to zaspokaja różne potrzeby klienta związane z urządzaniem wnętrz domu lub mieszkania. Po drugie, Konsimo działa w formacie dyskontu, co w praktyce oznacza bardzo atrakcyjne ceny i towar dostępny od ręki. Nie bez znaczenia jest także unikalność marki. To pierwszy salon brandu na Podbeskidziu i dopiero drugi w województwie śląskim - dodaje.
Jak podkreśla przedstawiciel leasingu, umowa z Konsimo to początek nowego sezonu otwarć. - Kontynuujemy realizację naszej strategii leasingowej, umacniając kluczowe segmenty ofertowe Gemini Park. Jednocześnie także dywersyfikujemy ofertę, wprowadzając do niej marki unikalne, takie jak KONSIMO. Tym samym podnosimy konkurencyjność obiektu na lokalnym rynku, dając klientom nowe powody do wizyty - podkreśla Słuchocki.
Szeroka oferta dla każdego
Co mieszkańcy Podbeskidzia znajdą w nowym sklepie? - KONSIMO opiera się na sile marki i stale ją wzmacnia, próbując znaleźć się w świadomości klientów szukających produktów dla domu. Dlatego asortyment jest zunifikowany dla wszystkich sklepów, a także sprzedaży online - mówi Agnieszka Glicner, przedstawicielka marki KONSIMO.
Klienci znajdą w sklepie KONSIMO meble, zarówno tapicerowane, jak i twarde, dodatki, ozdoby, tekstylia domowe (od ściereczek kuchennych, poprzez ręczniki, pościel, firany, zasłony, aż po dywany), szeroki asortyment naczyń kuchennych i drobnego wyposażenia kuchni. Meble są dostępne w pięciu stylach oraz oferują linię dla dzieci. - Ta różnorodność znacznie rozszerza grono klientów, a dopasowanie wszystkich akcesoriów, ozdób i dodatków do poszczególnych stylów, zapewnia dokonanie właściwych decyzji co do estetyki. Na miejscu do dyspozycji klienta są także nasi doradcy - dodaje.
Przedstawicielka najemcy zwraca także uwagę na unikalność brandu. - Marka KONSIMO to zupełnie nowy koncept dyskontu wnętrzarskiego, który oferuje wszystko dla domu, w niskich cenach i w bardzo dobrym designie szybko reagującym na trendy. Co więcej, wszystkie produktu z naszego asortymentu, w tym meble, dostępne są dla klienta od ręki i w zasięgu możliwości finansowych konsumenta. Na dziś jesteśmy marką absolutnie niepowtarzalną. Co więcej, nie rodzi się żaden porównywalny format - mówi Agnieszka Glicner.
Gemini Park dobrym partnerem
Wybór Gemini Park na lokalny debiut nie był przypadkowy - Bielsko-Biała to duży rynek ze znaczącą siłą nabywczą, co wpłynęło początkowo na decyzję o podjęciu rozwoju w tym regionie. Obiekt Gemini Park w Bielsku-Białej wydał nam się naturalnym wyborem po naszym bardzo udanym debiucie w Gemini Park Tychy. Zarówno skład najemców, jak i wielkość, położenie i charakterystyka techniczna galerii odpowiada wymaganiom KONSIMO. Liczymy na to, że bielszczanie będą dokonywać nie tylko dużych zakupów meblowych, ale i codziennych, impulsowych zakupów drobnego wyposażenia, które w KONSIMO zajmuje znaczną część asortymentu - tłumaczy Agnieszka Glicner
Zdaniem Daniela Słuchockiego, bielska galeria to idealny partner dla najemców z segmentu wyposażenia wnętrz. - Galeria od lat notuje stabilny przyrost klientów. Od rozbudowy w 2014 roku ich liczba wzrosła tutaj o ponad 100%. Także w 2019 roku, pomimo większej liczby niedziel niehandlowych, galeria utrzymała tendencję wzrostową footfall. Do tego dochodzi profil naszego klienta. Wśród odwiedzających dominują dziś rodziny wielopokoleniowe - mówi Suchocki.
- To ostatnie to przede wszystkim zasługa kompaktowej oferty, która została tak skomponowana, aby odpowiadać różnym potrzebom zakupowym osób w różnym wieku. W efekcie, nasz tenant mix zachęca dziś zarówno do długich, zaplanowanych zakupów, jak również do zakupów impulsowych. Ten ostatni element ważny był m.in. dla KONSIMO, ale także dla innych najemców, którzy w ostatnim czasie ulokowali u nas sklepy - dodaje.
Bielski sklep jest już drugą inwestycją KONSIMO w powierzchnię w centrach Gemini Park. Od lata 2019 roku sieć posiada także sklep w Gemini Park Tychy. Tym salonem, mającym również ponad 500 m kw., marka zadebiutowała na Śląsku. - Cieszy nas rozwój współpracy z marką oraz fakt, że możemy towarzyszyć jej w ekspansji na południu Polski. Inwestycja w lokal w bielskim Gemini Park pokazuje, że jesteśmy partnerem godnym zaufania o dużym potencjale, zwłaszcza dla marek, które rozwijają się na rynku - mówi Słuchocki.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Tagi: Gemini Holding, Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park
Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia.
Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.
Zdjęcia do pobrania
Przypisane branże