2019 roku przyniósł wzmocnienie oferty Gemini Park Bielsko-Biała
Opublikowano 23 grudnia 2019
Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje swoją leasingową aktywność w 2019 roku. Centrum handlowe zamyka rok nie tylko ze sporą liczbą nowych najemców, ale także z zakończonymi sukcesem rozmowami z obecnymi partnerami biznesowymi.
Obchodzący 10-lecie Gemini Park Bielsko-Biała umocnił w mijającym roku swoją ofertę i pozycję na Podbeskidziu. Dowodem na to są efekty działań leasingowych. Od stycznia do grudnia oferta Gemini Park wzbogaciła się aż o 12 marek. Nowi najemcy zajęli łącznie 2,6 tys. m kw. GLA i wypełnili przede wszystkim kluczowe dla centrum handlowego segmenty mody, gastronomii oraz usług.
Wśród nowych najemców znalazło się 4 lokalnych debiutantów. Sam tylko segment modowy zyskał aż 4 nowych najemców. Swoje salony ulokowały tu marki Only (250 m kw.), Tatuum (182 kw.), a także Cindirella (174 m kw.) oraz Tamii (67 m kw.). Natomiast 476 m kw. wynajęła na swój sklep brytyjska sieć sklepów Dealz. Jest to pierwszy sklep marki w tej części woj. śląskiego.
Zyskała także oferta gastronomiczna i spożywcza. Koniec lata przyniósł otwarcie zarówno kawiarni Costa Coffee, jak również restauracji azjatyckiej Silver Dragon. Pierwsza marka zajęła 70 m kw., druga 50 m kw. W efekcie tych otwarć food court został w 100% skomercjalizowany i wypełnia go dziś 13 lokali.
W galerii zadebiutował też sklep z winami Fine Wine, który zajął lokal mający 38 m kw. Wzbogaciła się również oferta health&beauty. Wśród nowych najemców pojawiła się polska sieć sklepów kosmetycznych Kontigo. Młody koncept wynajął 127 m kw., dopełniając ofertę zdrowia i urody liczącą sobie 17 najemców.
- 10-lecie galerii stało się dla nas okazją do odświeżenia i poszerzenia oferty. W efekcie miniony rok przyniósł nam spory zastrzyk nowości, w tym aż 4 debiuty marek na Podbeskidziu. Cieszy to tym bardziej, że w gronie znalazły się aż 2 marki zagraniczne - Only i Dealz oraz 2 rodzime marki - Fine Wine i Silver Dragon - mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager Gemini Park.
- Duża w tym zasługa przemyślanej strategii leasingowej, dzięki której wzmacniamy wizerunek galerii rodzinnej, ale także wyników centrum handlowego oraz jego mocnej, lokalnej pozycji. Te elementy od lat przyciągają nowe marki, dostrzegające w Gemini Park potencjał inwestycyjny - dodaje.
Potencjał bielskiej galerii dostrzegają także wieloletni partnerzy. Rok upłynął w Gemini Park nie tylko na rozwoju nowej oferty, ale także na rozmowach z wieloletnimi najemcami, którym kończyły się umowy najmu. Te od stycznia do grudnia zaowocowały aż 18 prolongatami, które objęły w sumie prawie 4,7 tys. m kw. GLA.
Dzięki temu przez następne lata w ofercie Gemini Park klienci wciąż znajdą m.in. Martes Sport, CCC, Sizeer, Levis, X-Kom, KIK, Monnari, Wojas, Rossmann. Co ciekawe, wiele marek przy okazji przedłużenia umów zdecydowało się na powiększenie lokali. Taki ruch wykonały chociażby marki Diverse,4F i Greenpoint. Ta pierwsza zwiększyła najem z 168 m kw. do 243 m kw., druga z 250 m kw. do 450 m kw., trzecia z 71 m kw. do 128 m kw.
Również inny najemca - Park W DECHE - w 2019 roku zdecydował się na doinwestowanie swojej przestrzeni, powiększając liczbę atrakcji m.in. o tor do kręgli i park trampolin, a także modernizując część dotychczasowych atrakcji. To zaowocowało rekordową liczbą - ponad 65 tys. odwiedzających i aż 11% wzrostem w stosunku do 2018 roku.
- Obecni u nas od lat najemcy rozwijają się razem z obiektem, są częścią tego procesu. Widzą więc, że obiekt stale się zmienia, rozwija i umacnia na Podbeskidziu. Dostrzegany jest chociażby ponad 100 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z 2013 rokiem czy dynamiczny rozwój oferty spędzania czasu wolnego, a zwłaszcza rozrywki - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
- Te elementy są doceniane w czasie rozmów. Marki chętnie inwestują w lokal w centrum handlowym, które samo w siebie inwestuje, a przez to podąża za trendami rynkowymi oraz zmianami, jakie zachodzą w otoczeniu handlowym. Gemini Park jest tutaj doskonałym przykładem. Galeria na przestrzeni ostatnich 5 lat przekształciła się z obiektu stricte handlowego, w centrum handlowo-rozrywkowe, odważnie sięgające chociażby po elementy znane z koncepcji galerii społecznościowych - dodaje.
To dobrze rokuje na 2020 rok. Jakie plany ma Gemini Park? - Przede wszystkim będziemy kontynuować realizację naszej strategii leasingowej, a co za tym idzie, wzmacniać kluczowe dla nas segmenty ofertowe, zwłaszcza w obszarze mody, usług, zdrowia i urody czy rozrywki. Tutaj prowadzimy już zaawansowane rozmowy zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi markami, które zainteresowane są wejściem do centrum handlowego - mówi Joanna Zemczak.
- Ponadto kontynuowane będą także rozmowy z pozostałymi najemcami, którym kończą się umowy najmu. I tu też mamy bardzo pozytywne sygnały ze strony naszych partnerów biznesowych. Wszystko wskazuje na to, że negocjacje, podobnie jak w 2019 roku, zaowocują prolongatami, a w niektórych przypadkach także dodatkowymi inwestycjami - dodaje przedstawicielka leasingu.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Tagi: Gemini Holding, Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park
Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia.
Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.
Wśród nowych najemców znalazło się 4 lokalnych debiutantów. Sam tylko segment modowy zyskał aż 4 nowych najemców. Swoje salony ulokowały tu marki Only (250 m kw.), Tatuum (182 kw.), a także Cindirella (174 m kw.) oraz Tamii (67 m kw.). Natomiast 476 m kw. wynajęła na swój sklep brytyjska sieć sklepów Dealz. Jest to pierwszy sklep marki w tej części woj. śląskiego.
Zyskała także oferta gastronomiczna i spożywcza. Koniec lata przyniósł otwarcie zarówno kawiarni Costa Coffee, jak również restauracji azjatyckiej Silver Dragon. Pierwsza marka zajęła 70 m kw., druga 50 m kw. W efekcie tych otwarć food court został w 100% skomercjalizowany i wypełnia go dziś 13 lokali.
W galerii zadebiutował też sklep z winami Fine Wine, który zajął lokal mający 38 m kw. Wzbogaciła się również oferta health&beauty. Wśród nowych najemców pojawiła się polska sieć sklepów kosmetycznych Kontigo. Młody koncept wynajął 127 m kw., dopełniając ofertę zdrowia i urody liczącą sobie 17 najemców.
- 10-lecie galerii stało się dla nas okazją do odświeżenia i poszerzenia oferty. W efekcie miniony rok przyniósł nam spory zastrzyk nowości, w tym aż 4 debiuty marek na Podbeskidziu. Cieszy to tym bardziej, że w gronie znalazły się aż 2 marki zagraniczne - Only i Dealz oraz 2 rodzime marki - Fine Wine i Silver Dragon - mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager Gemini Park.
- Duża w tym zasługa przemyślanej strategii leasingowej, dzięki której wzmacniamy wizerunek galerii rodzinnej, ale także wyników centrum handlowego oraz jego mocnej, lokalnej pozycji. Te elementy od lat przyciągają nowe marki, dostrzegające w Gemini Park potencjał inwestycyjny - dodaje.
Potencjał bielskiej galerii dostrzegają także wieloletni partnerzy. Rok upłynął w Gemini Park nie tylko na rozwoju nowej oferty, ale także na rozmowach z wieloletnimi najemcami, którym kończyły się umowy najmu. Te od stycznia do grudnia zaowocowały aż 18 prolongatami, które objęły w sumie prawie 4,7 tys. m kw. GLA.
Dzięki temu przez następne lata w ofercie Gemini Park klienci wciąż znajdą m.in. Martes Sport, CCC, Sizeer, Levis, X-Kom, KIK, Monnari, Wojas, Rossmann. Co ciekawe, wiele marek przy okazji przedłużenia umów zdecydowało się na powiększenie lokali. Taki ruch wykonały chociażby marki Diverse,4F i Greenpoint. Ta pierwsza zwiększyła najem z 168 m kw. do 243 m kw., druga z 250 m kw. do 450 m kw., trzecia z 71 m kw. do 128 m kw.
Również inny najemca - Park W DECHE - w 2019 roku zdecydował się na doinwestowanie swojej przestrzeni, powiększając liczbę atrakcji m.in. o tor do kręgli i park trampolin, a także modernizując część dotychczasowych atrakcji. To zaowocowało rekordową liczbą - ponad 65 tys. odwiedzających i aż 11% wzrostem w stosunku do 2018 roku.
- Obecni u nas od lat najemcy rozwijają się razem z obiektem, są częścią tego procesu. Widzą więc, że obiekt stale się zmienia, rozwija i umacnia na Podbeskidziu. Dostrzegany jest chociażby ponad 100 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z 2013 rokiem czy dynamiczny rozwój oferty spędzania czasu wolnego, a zwłaszcza rozrywki - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
- Te elementy są doceniane w czasie rozmów. Marki chętnie inwestują w lokal w centrum handlowym, które samo w siebie inwestuje, a przez to podąża za trendami rynkowymi oraz zmianami, jakie zachodzą w otoczeniu handlowym. Gemini Park jest tutaj doskonałym przykładem. Galeria na przestrzeni ostatnich 5 lat przekształciła się z obiektu stricte handlowego, w centrum handlowo-rozrywkowe, odważnie sięgające chociażby po elementy znane z koncepcji galerii społecznościowych - dodaje.
To dobrze rokuje na 2020 rok. Jakie plany ma Gemini Park? - Przede wszystkim będziemy kontynuować realizację naszej strategii leasingowej, a co za tym idzie, wzmacniać kluczowe dla nas segmenty ofertowe, zwłaszcza w obszarze mody, usług, zdrowia i urody czy rozrywki. Tutaj prowadzimy już zaawansowane rozmowy zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi markami, które zainteresowane są wejściem do centrum handlowego - mówi Joanna Zemczak.
- Ponadto kontynuowane będą także rozmowy z pozostałymi najemcami, którym kończą się umowy najmu. I tu też mamy bardzo pozytywne sygnały ze strony naszych partnerów biznesowych. Wszystko wskazuje na to, że negocjacje, podobnie jak w 2019 roku, zaowocują prolongatami, a w niektórych przypadkach także dodatkowymi inwestycjami - dodaje przedstawicielka leasingu.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Tagi: Gemini Holding, Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park
Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia.
Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.
Zdjęcia do pobrania
Wypowiedział się ekspertKrzysztof Brączekdyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Przypisane branże