Więcej mody w Gemini Park Bielsko-Biała
Opublikowano 10 grudnia 2019
Październik i listopad przyniosły nowości w ofercie Gemini Park Bielsko-Biała. Galeria z sukcesem kontynuuje także rozmowy z obecnymi najemcami, czego efektem są kolejne prolongaty.
Oferta coraz pełniejsza
Gemini Park Bielsko-Biała umacnia swoją ofertę. Tylko od początku tego roku centrum handlowe zyskało aż 12 nowych najemców. Jednocześnie aż 18 dotychczasowych partnerów biznesowych, którym kończą się umowy najmu w tym roku, zdecydowało się na ich przedłużenie na kolejne lata. Wśród nowych marek, które ostatnio zadebiutowały w Gemini Park, można znaleźć duńską sieć odzieżową Only, brytyjską sieć kawiarni Costa Coffee czy brytyjski dyskont Dealz. Oprócz tego w galerii pojawiła się restauracja - Silver Dragon, a także sklep z winami Fine Wine.
Obiekt zyskał także pierwszy w polskim centrum handlowym salon samochodowy KORCZYK ŠKODA OUTLET, a także ogłosiło nową umowę z polską siecią odzieżową Tatuum. Jesień przyniosła tutaj także otwarcie salonu VW. W sumie nowi najemcy zajęli powierzchnię liczącą sobie prawie 4,7 tys. m kw. - Minione miesiące były leasingowo niezwykle aktywne i zaowocowały licznymi otwarciami, w tym aż 4 lokalnymi debiutami. Tym samym kontynuujemy z sukcesem realizację naszej strategii leasingowej, umacniając ofertę Gemini Park w kluczowych segmentach, chociażby mody i gastronomii. Jednocześnie odważnie sięgamy po nowe, ciekawe koncepty, czego przykładem są salony samochodowe - mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager, Gemini Holding.
Jesień pełna nowości
Także ostatnie dni przynoszą kolejne nowości. Pod koniec października otwarto powiększony salon Diverse. Najemca zwiększył powierzchnię najmu z 168 m kw. do 243 m kw., jednocześnie też poszerzając ofertę. Jest to już druga marka, która w tym roku zdecydowała się na tak znaczne powiększenie sklepu. W połowie roku taki ruch wykonał także 4F, powiększając się z 250 m kw. do 450 m kw. Jesień przynosi także kilka nowości w ofercie, zwłaszcza w segmencie mody dziecięcej. Pod koniec października oferta Gemini Park wzbogaciła się o salon Tamii. W jego asortymencie można znaleźć przede wszystkim ubrania dla małych i dużych dziewczynek. Jest to już 6 sklep w Gemini Park, oferujący artykuły do najmłodszych klientów. Nowy najemca zajął lokal mający 67 m kw.
Gemini Park zyskał także kolejny salon odzieżowy z ofertą dla kobiet. Cindirella to już 30 sklep z taką propozycją. W nowej lokalizacji znajdziemy przede wszystkim włoską modę, w tym m.in. sukienki, t-shirty, kardigany, spodnie, spódnice i dodatki. Salon w Gemini Park, mający 174 m kw., jest już ósmym punktem marki w Polsce. Także grudzień przyniesie kolejne otwarcie. Grono najemców z segmentu zdrowia i urody zasili drogeria Kontigo. Dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów kosmetycznych zajmie lokal mający 127 m kw. W jego ofercie znaleźć będzie można szeroką gamę produktów m.in. do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W ofercie nie brakuje także perfum, kosmetyków do makijażu oraz - co jest ciekawostką - kosmetyków azjatyckich. Kontigo będzie 17 sklepem w segmencie zdrowia i urody.
Rodzinny klimat przyciąga najemców?
Co sprawia, że Gemini Park, centrum mające w tym roku 10 lat, wciąż zyskuje w oczach najemców i przyciąga nowe marki? Zdaniem Krzysztofa Brączka, dyrektora Gemini Park Bielsko-Biała, spora w tym zasługa
niezwykle udanej strategii pozycjonowania obiektu, która dziś przekłada się na wyniki galerii.
- Dzięki rozbudowie 5 lat temu mieliśmy możliwość zmiany pozycjonowania obiektu. Rozwinęliśmy i dość szybko umocniliśmy swój wizerunek jako nowoczesnego, rodzinnego centrum handlowo-rozrywkowego z mocną modową ofertą. Pomogła w tym zarówno skuteczna, konsekwentnie realizowana strategia leasingowa, zwiększająca pulę najemców, jak również idąca w parze nowa strategia marketingowa, która postawiła przede wszystkim na relacje ze społecznością lokalną oraz wydarzenia dla rodzin - mówi.
W efekcie, na przestrzeni ostatnich 5 lat liczba klientów Gemini Park wzrosła o ponad 100 proc. Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło aż 5,3 mln osób, co było rekordem. Jednocześnie także przemyślany kierunek rozwoju zaprocentował w wynikach najemców. Ci od 2014 roku, czyli od rozbudowy, notują stały wzrost obrotów. W 2018 roku, w porównaniu do roku wcześniej, osiągnął on rekordowy poziom 11 proc. Bieżący rok tylko umacnia trendy zarówno w footfall, jak i w obrotach.
- Najemcy spoglądają dziś na nas jak na stabilnie rosnącego partnera biznesowego, z dużym potencjałem inwestycyjnym. Widzą, że marki, które już się u nas ulokowały, rozwijają się i osiągają założone przez siebie wyniki. Co więcej, zostają na lata i inwestują dalej w swój rozwój, np. poprzez dodatkowy najem, modernizację lokali czy wprowadzenie nowych konceptów handlowych. To zachęca kolejne brandy do otwierania swoich sklepów w Gemini Park - mówi Brączek.
- Jednocześnie przekonują także inne czynniki, które decydują o mocnej pozycji Gemini Park na Podbeskidziu. Wśród nich jest z sukcesem realizowana strategia marketingowa, która wspiera najemcę i rozwija relacje galerii z jej najbliższym sąsiedztwem. Nie bez znaczenia są także ostatnie inwestycje, jak również te planowane np. modernizacja całej strefy food court. Dzięki nim galeria postrzegana jest jako obiekt rozwijający się i podążający za trendami, a także zapewniający najemcy nowoczesne otoczenie biznesowe - mówi.
Nie bez znaczenia dla nowych najemców, jest także to, jak galeria adaptuje nowe trendy rynkowe, związane zarówno z customer experience, jak również z kształtowaniem przestrzeni handlowej. - Nasza galeria nieustannie się rozwija. Dopełniamy nasz tenant-mix, ale także rozwijamy przestrzeń, w której klienci mogą spędzić czas wolny, poszerzając tym samym funkcję centrum - tłumaczy Brączek.
- Mając na uwadze to, że jesteśmy obiektem rodzinnym, chętnie sięgamy po możliwości jakie daje np. idea „trzeciego miejsca”. Dzięki temu postrzegani jesteśmy dziś na Podbeskidziu nie tylko jako miejsce udanych zakupów, ale także jako przestrzeń relaksu, integracji i zabawy dla całej rodziny - dodaje.
Widać to najlepiej na przykładzie rozwoju oferty rozrywkowej. Oprócz 10 salowego kina, fitness klubu czy 14 restauracji i kawiarni, w galerii można dziś znaleźć unikalny w skali kraju Park „W DECHE”. Na 10,5 tys. m kw. ulokowano tam kilkadziesiąt atrakcji dla dzieci, a także strefę bistro. Od jego otwarcia w 2014 roku park aż 5 razy już rozwijano, poszerzając go o kolejne elementy, w tym park linowy czy park trampolin. Jest to dziś jedna z największych tego typu atrakcji na Podbeskidziu, która w 2018 roku przyciągnęła rekordową liczbę 60 tys. osób.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Obiekt zyskał także pierwszy w polskim centrum handlowym salon samochodowy KORCZYK ŠKODA OUTLET, a także ogłosiło nową umowę z polską siecią odzieżową Tatuum. Jesień przyniosła tutaj także otwarcie salonu VW. W sumie nowi najemcy zajęli powierzchnię liczącą sobie prawie 4,7 tys. m kw. - Minione miesiące były leasingowo niezwykle aktywne i zaowocowały licznymi otwarciami, w tym aż 4 lokalnymi debiutami. Tym samym kontynuujemy z sukcesem realizację naszej strategii leasingowej, umacniając ofertę Gemini Park w kluczowych segmentach, chociażby mody i gastronomii. Jednocześnie odważnie sięgamy po nowe, ciekawe koncepty, czego przykładem są salony samochodowe - mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager, Gemini Holding.
Jesień pełna nowości
Także ostatnie dni przynoszą kolejne nowości. Pod koniec października otwarto powiększony salon Diverse. Najemca zwiększył powierzchnię najmu z 168 m kw. do 243 m kw., jednocześnie też poszerzając ofertę. Jest to już druga marka, która w tym roku zdecydowała się na tak znaczne powiększenie sklepu. W połowie roku taki ruch wykonał także 4F, powiększając się z 250 m kw. do 450 m kw. Jesień przynosi także kilka nowości w ofercie, zwłaszcza w segmencie mody dziecięcej. Pod koniec października oferta Gemini Park wzbogaciła się o salon Tamii. W jego asortymencie można znaleźć przede wszystkim ubrania dla małych i dużych dziewczynek. Jest to już 6 sklep w Gemini Park, oferujący artykuły do najmłodszych klientów. Nowy najemca zajął lokal mający 67 m kw.
Gemini Park zyskał także kolejny salon odzieżowy z ofertą dla kobiet. Cindirella to już 30 sklep z taką propozycją. W nowej lokalizacji znajdziemy przede wszystkim włoską modę, w tym m.in. sukienki, t-shirty, kardigany, spodnie, spódnice i dodatki. Salon w Gemini Park, mający 174 m kw., jest już ósmym punktem marki w Polsce. Także grudzień przyniesie kolejne otwarcie. Grono najemców z segmentu zdrowia i urody zasili drogeria Kontigo. Dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów kosmetycznych zajmie lokal mający 127 m kw. W jego ofercie znaleźć będzie można szeroką gamę produktów m.in. do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W ofercie nie brakuje także perfum, kosmetyków do makijażu oraz - co jest ciekawostką - kosmetyków azjatyckich. Kontigo będzie 17 sklepem w segmencie zdrowia i urody.
Rodzinny klimat przyciąga najemców?
Co sprawia, że Gemini Park, centrum mające w tym roku 10 lat, wciąż zyskuje w oczach najemców i przyciąga nowe marki? Zdaniem Krzysztofa Brączka, dyrektora Gemini Park Bielsko-Biała, spora w tym zasługa
niezwykle udanej strategii pozycjonowania obiektu, która dziś przekłada się na wyniki galerii.
- Dzięki rozbudowie 5 lat temu mieliśmy możliwość zmiany pozycjonowania obiektu. Rozwinęliśmy i dość szybko umocniliśmy swój wizerunek jako nowoczesnego, rodzinnego centrum handlowo-rozrywkowego z mocną modową ofertą. Pomogła w tym zarówno skuteczna, konsekwentnie realizowana strategia leasingowa, zwiększająca pulę najemców, jak również idąca w parze nowa strategia marketingowa, która postawiła przede wszystkim na relacje ze społecznością lokalną oraz wydarzenia dla rodzin - mówi.
W efekcie, na przestrzeni ostatnich 5 lat liczba klientów Gemini Park wzrosła o ponad 100 proc. Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło aż 5,3 mln osób, co było rekordem. Jednocześnie także przemyślany kierunek rozwoju zaprocentował w wynikach najemców. Ci od 2014 roku, czyli od rozbudowy, notują stały wzrost obrotów. W 2018 roku, w porównaniu do roku wcześniej, osiągnął on rekordowy poziom 11 proc. Bieżący rok tylko umacnia trendy zarówno w footfall, jak i w obrotach.
- Najemcy spoglądają dziś na nas jak na stabilnie rosnącego partnera biznesowego, z dużym potencjałem inwestycyjnym. Widzą, że marki, które już się u nas ulokowały, rozwijają się i osiągają założone przez siebie wyniki. Co więcej, zostają na lata i inwestują dalej w swój rozwój, np. poprzez dodatkowy najem, modernizację lokali czy wprowadzenie nowych konceptów handlowych. To zachęca kolejne brandy do otwierania swoich sklepów w Gemini Park - mówi Brączek.
- Jednocześnie przekonują także inne czynniki, które decydują o mocnej pozycji Gemini Park na Podbeskidziu. Wśród nich jest z sukcesem realizowana strategia marketingowa, która wspiera najemcę i rozwija relacje galerii z jej najbliższym sąsiedztwem. Nie bez znaczenia są także ostatnie inwestycje, jak również te planowane np. modernizacja całej strefy food court. Dzięki nim galeria postrzegana jest jako obiekt rozwijający się i podążający za trendami, a także zapewniający najemcy nowoczesne otoczenie biznesowe - mówi.
Nie bez znaczenia dla nowych najemców, jest także to, jak galeria adaptuje nowe trendy rynkowe, związane zarówno z customer experience, jak również z kształtowaniem przestrzeni handlowej. - Nasza galeria nieustannie się rozwija. Dopełniamy nasz tenant-mix, ale także rozwijamy przestrzeń, w której klienci mogą spędzić czas wolny, poszerzając tym samym funkcję centrum - tłumaczy Brączek.
- Mając na uwadze to, że jesteśmy obiektem rodzinnym, chętnie sięgamy po możliwości jakie daje np. idea „trzeciego miejsca”. Dzięki temu postrzegani jesteśmy dziś na Podbeskidziu nie tylko jako miejsce udanych zakupów, ale także jako przestrzeń relaksu, integracji i zabawy dla całej rodziny - dodaje.
Widać to najlepiej na przykładzie rozwoju oferty rozrywkowej. Oprócz 10 salowego kina, fitness klubu czy 14 restauracji i kawiarni, w galerii można dziś znaleźć unikalny w skali kraju Park „W DECHE”. Na 10,5 tys. m kw. ulokowano tam kilkadziesiąt atrakcji dla dzieci, a także strefę bistro. Od jego otwarcia w 2014 roku park aż 5 razy już rozwijano, poszerzając go o kolejne elementy, w tym park linowy czy park trampolin. Jest to dziś jedna z największych tego typu atrakcji na Podbeskidziu, która w 2018 roku przyciągnęła rekordową liczbę 60 tys. osób.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Tagi: Gemini Holding, Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park
Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.
Zdjęcia do pobrania
Pliki do pobrania
Wypowiedział się ekspertKrzysztof Brączekdyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Przypisane branże