Cztery nowe otwarcia na przestrzeni 10 dni. Gemini Park Bielsko-Biała wypełnia się nowymi sklepami!
Opublikowano 18 paźdźiernika 2019
W Gemini Park Bielsko-Biała trwa intensywny sezon otwarć. Tylko w ciągu 10 dni aż 4 najemców otworzyło tam swoje sklepy, zajmując łącznie blisko 800 m kw. W sumie w ostatnim półroczu oferta centrum handlowego wzbogaciła się aż o 7 nowych marek.
Ostatnie dni przyniosły w bielskiej galerii otwarcie m.in. sklepu brytyjskiej sieci Dealz. Najemca, mający już ponad 900 sklepów w całej Europie, zajął powierzchnię 476 m w. Jest to jedno z największych otwarć w Gemini Park w ostatnich miesiącach. Co więcej, jest to debiut tej popularnej marki na Podbeskidziu. W ofercie sklepu klienci galerii znajdą artykuły przemysłowe, zabawki, artykuły papiernicze i DIY, dekoracje wnętrz i elementy wyposażenia. W sumie ponad 3 tys. produktów, w tym wiele brytyjskich marek dotąd niedostępnych w Polsce.
Lokalnym debiutantem jest także restauracja Silver Dragon, serwująca dania kuchni azjatyckiej - m.in. tajskiej i wietnamskiej. Najemca zajął powierzchnię 50 m kw. i został ulokowany przy food court. Silver Dragon to dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji, mająca swoje lokale już w 20 miastach. Dzięki temu otwarciu food court Gemini Park jest już w 100% wynajęty, a galeria może pochwalić się ofertą gastronomiczną liczącą 17 lokali. Nowością na podbeskidzkim rynku jest także sklep z winami Fine Wine. Marka, której ofertę wypełniają wina m.in. z Ameryki Południowej, Afryki i Australii oraz inne trunki, zajęła lokal mający 38 m kw. Jest to pierwszy sklep z tego typu asortymentem w Gemini Park Bielsko-Biała.
Jesień bielskiej galerii przynosi także nowego najemcę w segmencie mody. Koniec września zaowocował otwarciem salonu polskiej marki Tatuum. Jego ofertę wypełnia odzież i dodatki dla kobiet oraz mężczyzn. Jest to już 37 sklep z ubraniami w galerii. Najemca zdecydował się wynająć w centrum handlowym lokal mający 182 m kw. - Za nami bardzo intensywny okres prac nad ofertą, który tylko w ostatnich dniach zaprocentował aż 4 nowymi otwarciami, a na przestrzeni ostatnich tygodni 7, w tym kawiarni Costa Coffee oraz salonów Only i ŠKODA OUTLET KORCZYK. Tym samym wypełniamy założony przez nas plan leasingowy na 2019 rok, kontynuując realizację bardzo efektywnej strategii - mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease w Gemini Holding.
Mocna pozycja galerii przyciąga najemców
Takim ruchom sprzyja coraz mocniejsza pozycja obiektu na lokalnym i regionalnym rynku, a także zmiany, jakie zaszły w nim w ostatnich latach. Od blisko 5 lat galeria z sukcesem buduje pozycję galerii rodzinnej z modowym akcentem, z roku na rok zwiększając liczbę klientów, do rekordowego poziom 5,3 mln w 2018 roku. Wpływ na to ma zarówno dynamiczny rozwój oferty rozrywkowej i atrakcji poza handlowych, w tym parku rozrywki „W DECHE!”, jak również nowe, popularne marki, które co roku pojawiają się w ofercie centrum handlowego, zwłaszcza w segmencie modowym, gastronomicznym i rozrywkowym.
Nie bez znaczenia jest także konsekwentnie realizowana od 2014 rok, tj. od rozbudowy galerii, strategia marketingowa, dzięki której Gemini Park udało się zbudować wizerunek rodzinnej galerii handlowo-rozrywkowej z mocną ofertą sklepów, ale także atrakcjami wypełniającymi czas wolny. - Marki, które dziś lokują się w Gemini Park są doskonale rozeznane na rynku. Dla swojego rozwoju wybierają wyłącznie centra handlowe o dużym potencjale oraz o mocnej pozycji rynkowej. Poszukują chociażby galerii inwestujących w siebie, o rosnącym footfall czy rosnących obrotach najemców. Gemini Park idealnie się w te poszukiwania wpisuje - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
I faktycznie, od 2014 roku, to jest od rozbudowy, galeria umacnia swoją pozycję. Na przestrzeni ostatnich 5 lat liczba klientów w centrum handlowym wzrosła o ponad 100%. 2018 rok w porównaniu do 2017 roku, pomimo trudnej sytuacji na rynku spowodowanej ustawą ograniczającej handel, przyniósł galerii ponad 1,2 proc. wzrost odwiedzających i aż 3-punkty procentowe ponad indeksem krajowym footfall notowanym przez Reindex.
Miniony rok galeria zakończyła także z rekordowym, 11 proc. wzrostem obrotów, notowanym we wszystkich segmentach oferty. 9 miesięcy 2019 roku tylko umocniło ten trend, w efekcie czego galeria prognozuje kolejne rekordowe wyniki na koniec bieżącego roku. - Gemini Park to dziś solidny partner biznesowy. Sama galeria nie tylko od 5 lat nieprzerwanie się rozwija, poszerzając swój rynek, ale ma także przed sobą kolejne plany inwestycje, dzięki który będziemy mogli systematycznie wprowadzać elementy znane chociażby z galerii społecznościowych. Tym samym jesteśmy w stanie zapewnić markom niezwykle atrakcyjne otoczenie, które generuje zyski, a także sprzyja rozwojowi - mówi Brączek.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Lokalnym debiutantem jest także restauracja Silver Dragon, serwująca dania kuchni azjatyckiej - m.in. tajskiej i wietnamskiej. Najemca zajął powierzchnię 50 m kw. i został ulokowany przy food court. Silver Dragon to dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji, mająca swoje lokale już w 20 miastach. Dzięki temu otwarciu food court Gemini Park jest już w 100% wynajęty, a galeria może pochwalić się ofertą gastronomiczną liczącą 17 lokali. Nowością na podbeskidzkim rynku jest także sklep z winami Fine Wine. Marka, której ofertę wypełniają wina m.in. z Ameryki Południowej, Afryki i Australii oraz inne trunki, zajęła lokal mający 38 m kw. Jest to pierwszy sklep z tego typu asortymentem w Gemini Park Bielsko-Biała.
Jesień bielskiej galerii przynosi także nowego najemcę w segmencie mody. Koniec września zaowocował otwarciem salonu polskiej marki Tatuum. Jego ofertę wypełnia odzież i dodatki dla kobiet oraz mężczyzn. Jest to już 37 sklep z ubraniami w galerii. Najemca zdecydował się wynająć w centrum handlowym lokal mający 182 m kw. - Za nami bardzo intensywny okres prac nad ofertą, który tylko w ostatnich dniach zaprocentował aż 4 nowymi otwarciami, a na przestrzeni ostatnich tygodni 7, w tym kawiarni Costa Coffee oraz salonów Only i ŠKODA OUTLET KORCZYK. Tym samym wypełniamy założony przez nas plan leasingowy na 2019 rok, kontynuując realizację bardzo efektywnej strategii - mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease w Gemini Holding.
- Dzięki niej nie tylko systematycznie zwiększamy pulę najemców i wprowadzamy nowości do oferty dywersyfikując ją, ale także coraz odważnie sięgamy po marki, które są unikalne na Podbeskidziu, a nawet nieobecne jeszcze na lokalnym rynku. Tym samym dokładamy kolejne elementy, które mają szasnę przyciągnąć do nas klienta - dodaje.
Mocna pozycja galerii przyciąga najemców
Takim ruchom sprzyja coraz mocniejsza pozycja obiektu na lokalnym i regionalnym rynku, a także zmiany, jakie zaszły w nim w ostatnich latach. Od blisko 5 lat galeria z sukcesem buduje pozycję galerii rodzinnej z modowym akcentem, z roku na rok zwiększając liczbę klientów, do rekordowego poziom 5,3 mln w 2018 roku. Wpływ na to ma zarówno dynamiczny rozwój oferty rozrywkowej i atrakcji poza handlowych, w tym parku rozrywki „W DECHE!”, jak również nowe, popularne marki, które co roku pojawiają się w ofercie centrum handlowego, zwłaszcza w segmencie modowym, gastronomicznym i rozrywkowym.
Nie bez znaczenia jest także konsekwentnie realizowana od 2014 rok, tj. od rozbudowy galerii, strategia marketingowa, dzięki której Gemini Park udało się zbudować wizerunek rodzinnej galerii handlowo-rozrywkowej z mocną ofertą sklepów, ale także atrakcjami wypełniającymi czas wolny. - Marki, które dziś lokują się w Gemini Park są doskonale rozeznane na rynku. Dla swojego rozwoju wybierają wyłącznie centra handlowe o dużym potencjale oraz o mocnej pozycji rynkowej. Poszukują chociażby galerii inwestujących w siebie, o rosnącym footfall czy rosnących obrotach najemców. Gemini Park idealnie się w te poszukiwania wpisuje - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
I faktycznie, od 2014 roku, to jest od rozbudowy, galeria umacnia swoją pozycję. Na przestrzeni ostatnich 5 lat liczba klientów w centrum handlowym wzrosła o ponad 100%. 2018 rok w porównaniu do 2017 roku, pomimo trudnej sytuacji na rynku spowodowanej ustawą ograniczającej handel, przyniósł galerii ponad 1,2 proc. wzrost odwiedzających i aż 3-punkty procentowe ponad indeksem krajowym footfall notowanym przez Reindex.
Miniony rok galeria zakończyła także z rekordowym, 11 proc. wzrostem obrotów, notowanym we wszystkich segmentach oferty. 9 miesięcy 2019 roku tylko umocniło ten trend, w efekcie czego galeria prognozuje kolejne rekordowe wyniki na koniec bieżącego roku. - Gemini Park to dziś solidny partner biznesowy. Sama galeria nie tylko od 5 lat nieprzerwanie się rozwija, poszerzając swój rynek, ale ma także przed sobą kolejne plany inwestycje, dzięki który będziemy mogli systematycznie wprowadzać elementy znane chociażby z galerii społecznościowych. Tym samym jesteśmy w stanie zapewnić markom niezwykle atrakcyjne otoczenie, które generuje zyski, a także sprzyja rozwojowi - mówi Brączek.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Tagi: Gemini Holding, Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park
Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.
Zdjęcia do pobrania
Wypowiedział się ekspertKrzysztof Brączekdyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Przypisane branże