Najemcy Gemini Park Bielsko-Biała inwestują w dodatkowe metry
Opublikowano 2 września 2019
Aż 7 najemców Gemini Park Bielsko-Biała podjęło właśnie decyzję przedłużeniu umów najmu z Gemini Park Bielsko-Biała.
Rośnie liczba najemców, którzy przedłużają umowy najmu z Gemini Park Bielsko-Biała. Tylko w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy taką decyzję podjęło aż 48 partnerów biznesowych galerii, z czego 11 marek dodatkowo oprócz przedłużenia umowy, zdecydowało się także na inwestycję w większy metraż swojego sklepu.
Także ostatnie tygodnie przynoszą kolejne umowy. Aż 7 najemców podjęło właśnie decyzję dalszym rozwoju w Gemini Park, przy czym 4 powiększyło już swoje sklepy (Wittchen, Apteka ZIKO, MDM, Materace). W dodatkowy metraż zainwestują już niebawem marki Greenpoint oraz Diverse. Martes Sport dalej będzie natomiast działał w swoim dotychczasowym lokalu. W sumie prolongaty umów w 2019 roku objęły 6 tys. m kw.
- Fakt, że ponad 95% najemców obecnych w galerii podjęło decyzję o przedłużeniu umów, a w wielu przypadkach także o powiększeniu lokali i modernizacji, pokazuje, jak dużym zaufaniem cieszy się obiekt w oczach polskich i zagranicznych marek. Co więcej, to najlepszy przykład na to, że nasi stali partnerzy dostrzegają wciąż ogromny potencjał biznesowy Gemini Park i widzą w naszym centrum solidnego partnera w regionie - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Wpływ na to ma dziś kilka kluczowych czynników. - Najemcy doceniają silną pozycję Gemini Park na lokalnym rynku. Widzą, jak dynamiczny rozwój obiektu przyniosły ostatnie lata oraz jak zmieniło się postrzeganie galerii wśród mieszkańców regionu. Zauważają także, że systematycznie przybywa klientów, nie tylko z Bielska-Białej, ale również z pozostałych miejscowości na Podbeskidziu. To z kolei bezpośrednio wpływa na ich wyniki - mówi.
I faktycznie, od swojej rozbudowy w 2014 roku obiekt notuje dynamiczny przyrost liczby klientów. W 2018 roku w porównaniu do 2013 ich liczba wzrosła tu o ponad 100%, zamykając się rocznym, rekordowym wynikiem ponad 5,3 mln klientów. Gemini Park jest dziś jedną z nielicznych galerii w regionie, która pomimo spadków odwiedzin notowanych na rynku, utrzymuje stały przyrost liczby klientów.
W 2018 roku ich liczba wzrosła tu o 1,2 proc., w efekcie czego galeria utrzymała się 3 punkty proc. ponad indeksem krajowym Reindex. Również I połowa 2019 roku przynosi wzrosty. Nie bez znaczenia dla najemców pozostają także rosnące obroty najemców i samej galerii. Tylko w 2018 roku wzrosły one tu o 11 proc. w stosunku do 2017 roku. To sprawiło, że obroty galerii w minionym roku utrzymały się aż 9,5 punktu proc. ponad indeksem krajowym.
Do dalszego rozwoju przekonuje także skuteczna strategia pozycjonowania obiektu, którą wdrożono tuż po rozbudowie w 2014 roku. - W 5 lat galerii udało się zbudować przyjazny wizerunek galerii rodzinnej, oparty na szerokiej ofercie handlowej i rozrywkowej, ale także na atrakcjach pozahandlowych oraz wydarzeniach kierowanych do całych rodzin. Najemcy dostrzegają także efektywny sposób komunikacji galerii z klientem, który wpływa na pozytywny odbiór obiektu w regionie, a tym samym i na rosnący footfall - mówi Brączek.
Nie bez znaczenia są także metamorfozy, jakie przechodzi sam obiekt. - Stale pracujemy nad customer experience, podnosząc komfort robienia zakupów w galerii. Tylko w tym roku w centrum powstały m.in. nowe strefy relaksu ze strefą eventową oraz pojawiły się nowe atrakcje w Parku „W DECHE!” Przygotowujemy także modernizację strefy food court. Ta ma zyskać m.in. nowe miejsca i nowy podział - wylicza Brączek.
- Gemini Park ma dziś cały zestaw argumentów, który przekonuje marki nie tylko do dalszego rozwoju swojej działalności w galerii, ale także do kolejnych inwestycji, np. w większy lokal, relokację czy wprowadzenie nowego konceptu handlowego. Widzimy, jak na przestrzeni lat rośnie zaufanie oraz jak najemcy cenią sobie obecność w galerii, która tworzy im komfortowe warunki do rozwoju biznesu - dodaje.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Tagi: Gemini Holding, Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park
Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.
Zdjęcia do pobrania
Wypowiedział się ekspertKrzysztof Brączekdyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Przypisane branże