Oferta Gemini Park Bielsko-Biała bogatsza o sklep z winami z całego świata
Opublikowano 11 lipca 2019
W ofercie Gemini Park Bielsko-Biała pojawią się wina z całego świata. Wszystko za sprawą nowego najemcy, z którym centrum handlowe właśnie podpisało umowę najmu. Otwarcie salonu Fine Wine zaplanowano na lato tego roku.
Australijskie wina w Gemini Park
Gemini Park Bielsko-Biała rozwija i umacnia swoją ofertę. Już wkrótce do grona najemców centrum handlowego ma dołączyć polska marka Fine Wine. Będzie to pierwszy sklep pod tym szyldem w Bielsku-Białej, a także pierwszy sklep wyłącznie z winami w Gemini Park.
W ofercie salonu Fine Wine w Gemini Park Bielsko Biała znajdą się wina od dostawców z Ameryki Południowej, Afryki, Australii, a także od producentów europejskich. Samo portfolio Fine Wine to dziś ponad 1200 etykiet win wyselekcjonowanych przez własnych, wybitnych sommelierów. Od zeszłego roku firma współpracuje także z producentami unikalnych i niepowtarzalnych alkoholi mocnych m.in. whisky, ginu, koniaku, armaniaki czy grappy. Nowy lokal będzie miał blisko 40 m kw.
Zyskuje oferta
- W naszej ofercie dotąd brakowało miejsca, w którym koneserzy win mogliby znaleźć tak bardzo szeroką ofertę. Pojawienie się Fine Wine nie tylko więc wzbogaca naszą ofertę, ale przede wszystkim tworzy nowy, atrakcyjny punkt na naszej mapie, który przyciągnie wielbicieli tych trunków z całego Podbeskidzia, a także osoby szukające unikalnych prezentów – mówi Joanna Zemczak, Senior Lease Manager.
Podpisanie umowy z Fine Wine to już kolejna w ostatnich tygodniach informacja o poszerzeniu tenant-mix’u Gemini Park. Pod koniec maja centrum handlowe zawarło także umowę najmu z duńską siecią odzieżową ONLY. Mający mieć 250 m kw. sklep został otwarty w czerwcu.
- Kontynuujemy intensywne prace nad naszym tenant-mix’em. Skupiamy się dziś przede wszystkim na wprowadzaniu do oferty unikalnych w skali regionu marek, a także nowych konceptów handlowych, atrakcyjnych z puntu widzenia oczekiwań klienta - mówi Zemczak.
- Jednocześnie stawiamy na różnorodność. Prace nad dywersyfikacją oferty trwają dziś niemal w każdym z segmentów. Pozwala nam to jeszcze bardziej umocnić kompleksowy charakter naszej oferty handlowej, a co za tym idzie sprostać różnym potrzebom klientów będących w różnym wieku - dodaje.
Duży potencjał ofertowy
I faktycznie, oferta Gemini Park zyskuje. W ciągu ostatniego roku do grona najemców dołączyły m.in. marki
McDonald’s, Deichmann, Masterkom, By Dziubeka czy wspomniane już ONLY. Z kolei ostatnie miesiące przyniosły centrum handlowemu kilkanaście prolongat umów najmu. Na dalszą działalność w centrum zdecydowały się m.in. marki: Rossmann, Wittchen, Wojas, Pako Lorente, Monnari, Sizeer, Levis .
Rośnie także liczba obecnych najemców, którzy decydują się na inwestycję w dodatkowe metry dla swoich sklepów. Najlepszym tutaj przykładem jest 4F. Popularna polska marka sportowa nie tylko przedłużyła umowę najmu z Gemini Park na kolejne lata, ale także zmodernizowała i powiększyła swój salon z 250 m kw. do 450 m kw., poszerzając przy okazji swoją ofertę.
Także działający przy Gemini Park „Park W DECHE!” zainwestował w tym roku w nowe atrakcje, w tym m.in. mającą 200 m kw. arenę trampolin, liczący sobie 15 m tor do kręgli z 2 stanowiskami oraz kołowrotek - nową atrakcję dla najmłodszych. To już 4 modernizacja tego miejsca w ostatnich 4 latach!
- Nasza oferta stale się rozwija, bo najemcy dostrzegają w nas solidnego partnera, z którym mogą rozwijać swój biznes. Centrum handlowe ma dziś mocną pozycję na lokalnym rynku, której nie zachwiało wejście w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę i święta - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. - Wręcz przeciwnie, 2018 rok przyniósł nam rekordowy wzrost obrotów i liczby klientów, zamykając się w sumie 5,3 mln odwiedzających. W porównaniu do 2013 roku, czyli przed rozbudową, liczba klientów w galerii wzrosła aż o 100 proc. Także pierwsze półrocze 2019 roku zakończyliśmy wzrostami zarówno obrotów, jak i footfall. - dodaje.
Te wyniki dostrzegają potencjalni najemcy. Widzą także ostatnie inwestycje. - Centrum stale się rozwija, tworzy nową infrastrukturę i atrakcje. Koniec zeszłego roku przyniósł nam nowe strefy relaksu oraz stworzenie strefy wydarzeń; w tym roku mamy w planach remodeling całej strefy food court - mówi Brączek.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
W ofercie salonu Fine Wine w Gemini Park Bielsko Biała znajdą się wina od dostawców z Ameryki Południowej, Afryki, Australii, a także od producentów europejskich. Samo portfolio Fine Wine to dziś ponad 1200 etykiet win wyselekcjonowanych przez własnych, wybitnych sommelierów. Od zeszłego roku firma współpracuje także z producentami unikalnych i niepowtarzalnych alkoholi mocnych m.in. whisky, ginu, koniaku, armaniaki czy grappy. Nowy lokal będzie miał blisko 40 m kw.
- Salon w Gemini Park Bielsko-Biała przygotowujemy już pod nowym logo Fine Wine, wprowadzając zupełnie nową jakość i standardy obsługi. Nowoczesny i zgodny z trendami wystrój salonu Fine Wine jest przyjazny, a nasi klienci wysoko go oceniają, chociażby w Katowicach - mówi Bogdan Piętkowski, prezes zarządu Food&Wine Sp. z o.o.
-Mamy do zaoferowania coś więcej niż wino i alkohol, sprzedajemy również jakość i historię. Staramy się poprzez nasz wysoce wykwalifikowany personel edukować klientów rozpoczynających swoją przygodę z winem, a także będących już świadomymi konsumentami - dodaje.
- Poprzez galerie handlowe chcemy zaistnieć w świadomości rosnącej grupy klientów i wyjść im naprzeciw. Obiekty tego typu wpisują się w nasze plany rozwoju sprzedaży na rynku detalicznym dóbr luksusowych. Jako bezpośredni dostawca jesteśmy w stanie zagwarantować atrakcyjne ceny w połączeniu z najlepszą jakością. Salon w Gemini Park Bielsko-Biała pozwoli nam być lepiej postrzeganym i rozpoznawalnym - komentuje przedstawiciel Fine Wine.Zyskuje oferta
- W naszej ofercie dotąd brakowało miejsca, w którym koneserzy win mogliby znaleźć tak bardzo szeroką ofertę. Pojawienie się Fine Wine nie tylko więc wzbogaca naszą ofertę, ale przede wszystkim tworzy nowy, atrakcyjny punkt na naszej mapie, który przyciągnie wielbicieli tych trunków z całego Podbeskidzia, a także osoby szukające unikalnych prezentów – mówi Joanna Zemczak, Senior Lease Manager.
Podpisanie umowy z Fine Wine to już kolejna w ostatnich tygodniach informacja o poszerzeniu tenant-mix’u Gemini Park. Pod koniec maja centrum handlowe zawarło także umowę najmu z duńską siecią odzieżową ONLY. Mający mieć 250 m kw. sklep został otwarty w czerwcu.
- Kontynuujemy intensywne prace nad naszym tenant-mix’em. Skupiamy się dziś przede wszystkim na wprowadzaniu do oferty unikalnych w skali regionu marek, a także nowych konceptów handlowych, atrakcyjnych z puntu widzenia oczekiwań klienta - mówi Zemczak.
- Jednocześnie stawiamy na różnorodność. Prace nad dywersyfikacją oferty trwają dziś niemal w każdym z segmentów. Pozwala nam to jeszcze bardziej umocnić kompleksowy charakter naszej oferty handlowej, a co za tym idzie sprostać różnym potrzebom klientów będących w różnym wieku - dodaje.
Duży potencjał ofertowy
I faktycznie, oferta Gemini Park zyskuje. W ciągu ostatniego roku do grona najemców dołączyły m.in. marki
McDonald’s, Deichmann, Masterkom, By Dziubeka czy wspomniane już ONLY. Z kolei ostatnie miesiące przyniosły centrum handlowemu kilkanaście prolongat umów najmu. Na dalszą działalność w centrum zdecydowały się m.in. marki: Rossmann, Wittchen, Wojas, Pako Lorente, Monnari, Sizeer, Levis .
Rośnie także liczba obecnych najemców, którzy decydują się na inwestycję w dodatkowe metry dla swoich sklepów. Najlepszym tutaj przykładem jest 4F. Popularna polska marka sportowa nie tylko przedłużyła umowę najmu z Gemini Park na kolejne lata, ale także zmodernizowała i powiększyła swój salon z 250 m kw. do 450 m kw., poszerzając przy okazji swoją ofertę.
Także działający przy Gemini Park „Park W DECHE!” zainwestował w tym roku w nowe atrakcje, w tym m.in. mającą 200 m kw. arenę trampolin, liczący sobie 15 m tor do kręgli z 2 stanowiskami oraz kołowrotek - nową atrakcję dla najmłodszych. To już 4 modernizacja tego miejsca w ostatnich 4 latach!
- Nasza oferta stale się rozwija, bo najemcy dostrzegają w nas solidnego partnera, z którym mogą rozwijać swój biznes. Centrum handlowe ma dziś mocną pozycję na lokalnym rynku, której nie zachwiało wejście w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę i święta - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. - Wręcz przeciwnie, 2018 rok przyniósł nam rekordowy wzrost obrotów i liczby klientów, zamykając się w sumie 5,3 mln odwiedzających. W porównaniu do 2013 roku, czyli przed rozbudową, liczba klientów w galerii wzrosła aż o 100 proc. Także pierwsze półrocze 2019 roku zakończyliśmy wzrostami zarówno obrotów, jak i footfall. - dodaje.
Te wyniki dostrzegają potencjalni najemcy. Widzą także ostatnie inwestycje. - Centrum stale się rozwija, tworzy nową infrastrukturę i atrakcje. Koniec zeszłego roku przyniósł nam nowe strefy relaksu oraz stworzenie strefy wydarzeń; w tym roku mamy w planach remodeling całej strefy food court - mówi Brączek.
Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding
Tagi: Gemini Holding, Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park
Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.
Zdjęcia do pobrania
Wypowiedział się ekspertKrzysztof Brączekdyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Przypisane branże