4F inwestuje w Gemini Park Bielsko-Biała Opublikowano 10 maja 2019

Gemini Park Bielsko-Biała rozwija i poszerza swoja ofertę sportową. Wszystko za sprawą znacznego powiększenia salonu 4F. W jego efekcie, w galerii powstał największy salon marki w regionie.

Moda na sport

Polacy polubili sport. Już 62 proc. deklaruje, że jest aktywna fizycznie - wynika z raportu MultiSport Index. Wśród najpopularniejszych dyscyplin można znaleźć dziś bieganie, jazdę na rowerze oraz siłownię. Z tej ostatniej korzysta już 22 proc. rodaków!

Moda na ruch nakręca także… modę sportową. Polacy większą uwagę przywiązują do tego, w co ubierają się na rower, bieg, górską wycieczkę czy do fitness clubu. Nic więc dziwnego, że sklepy z odzieżą sportową, active i outdoorową odgrywają coraz istotniejszą rolę w tenant-mix centrów handlowych.

W galeriach nie tylko pojawiają się nowe polskie i zagraniczne marki, ale także już obecne decydują się na inwestycję i  rozwój swoich sklepów, m.in. powiększając dotychczasowe salony.

Większe 4F w Gemini Park
Przykładem jest 4F, jedna z najpopularniejszych dziś w Polsce marek sportowych. W Gemini Park Bielsko-Biała rodzimy brand zainwestował właśnie w dodatkowy metraż, powiększając obecny salon blisko dwukrotnie - z 250 m kw. do 450m kw. Tym samym powstał największy sklep 4F na Podbeskidziu.

Klienci znajdą w nim szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, w tym rzeczy niezbędne do uprawiania m.in. fitnessu, kolarstwa, sportów wodnych, biegania, tenisa, jogi, piłki nożnej czy trekkingu.  Oferta obejmuje kolekcję sportową i sportstylową 4F, linię 4F PRO team dedykowaną profesjonalistom i amatorom trenującym jak zawodowcy oraz odzież dziecięcą, czyli markę 4F Junior.

- Większy sklep 4F dopełnia naszą bogatą ofertę sportową. Klienci zyskują dostęp do jeszcze szerszego asortymentu niezwykle popularnej polskiej marki, ale także sklep, w którym można kompleksowo zaopatrzyć się we wszystko, co niezbędne do uprawnia różnych dyscyplin sportowych i aktywności fizycznej – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji w Gemini Park.

Jak podkreśla przedstawiciel Gemini Park, większy 4F to także odpowiedź na oczekiwania lokalnego rynku.  – Oferta sportowa stoi dziś bardzo wysoko w rankingu potrzeb zakupowych mieszkańców Podbeskidzia. Specyfika regionu, który jest mocno turystyczny, trekkingowy i rekreacyjny,  sprawia, że tego typu asortyment jest pożądany, a każde nowe otwarcie w segmencie sportowym cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców regionu, ale także naszych stałych klientów, którzy odwiedzają m.in. największy w regionie fitness club Be Fit czy park rekreacyjny „W DECHE!”  – mówi Słuchocki.

Coraz bogatsza oferta
Większy 4F dla bielskiego centrum handlowego to kolejny ważny element rozwoju segmentu sportowego oferty. W centrum handlowym działa dziś już 8 sklepów z tego typu asortymentem. Oprócz 4F, tenant-mix wypełnia także m.in. Martes Sport, Elbrus, Regatta Great Outdoors, Sizeer.  Ponadto ofertę active znaleźć można także m.in. w  sklepach H&M, Ecco, Deichmann czy CCC czy multibrandzie 50Style.

- Klienci, którzy robią u nas sportowe zakupy mają dziś dostęp do kompleksowej oferty, dającej im możliwość zakupu ubrań i akcesoriów niezbędnych do uprawiania praktycznie każdej dyscypliny sportowej. Obok sklepów monobrandowych, takich jak np. wspomniany 4F, mamy także w ofercie kilka sklepów multibrandowych, w których dostępne są rzeczy znanych zagranicznych marek m.in. Nike, Puma, Adidas, Quicksilver, Reebook, Timberland czy New Balance – dodaje Słuchocki.

Najemcy inwestują
4F to już 9 marka, która w ostatnich kilkunastu miesiącach zdecydowała się na inwestycję w dodatkowy metraż. Wcześniej podobny ruch wykonały m.in. Pepco, Big Star, Monnari, Ochnik, Gatta. - Nie tylko nowe marki, ale także nasi dotychczasowi partnerzy dostrzegają coraz większy potencjał Gemini Park. Doceniają także rozwój obiektu w ostatnich latach. To skłania do dalszych inwestycji – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

- Przekonują przede wszystkim wyniki obiektu. Gemini Park ma dziś bardzo mocną pozycję na lokalnym rynku. Centrum notuje stabilny trend wzrostu liczby klientów i to pomimo rosnącej liczby niedziel niehandlowych. Miniony rok zakończyliśmy z ponad 5,3 mln odwiedzających, co było rekordem. Rekordowo wysoki był także wzrost obrotów najemców, sięgający rok do roku aż 11 proc. Rok 2019 rozpoczęliśmy także z trendem wzrostowym, zarówno w wynikach footfall, jak i w obrotach najemców – dodaje.


Źródło: Gemini Park Bielsko-Biała/Gemini Holding

 

Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.

4F to specjalizuje się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Misją 4F jest inspirowanie ludzi do rozpoczęcia przygody ze sportem oraz zachęcanie ich do tego, aby sport stał się częścią ich codziennego życia. 4F łączy zaawansowane technologie ze światem mody i stylu. Od lat jest partnerem związków sportowych i komitetów olimpijskich. Ambasadorami marki 4F są m.in. tenisista Łukasz Kubot oraz skoczek narciarski Maciej Kot.


 

 

Przypisane branże