Gemini Park Bielsko-Biała: Park w „DECHE!” ma za sobą dobry rok Opublikowano 2 grudnia 2021
Klienci galerii handlowych znów chętnie korzystają z oferty rozrywkowej. Widać to na przykładzie Gemini Park Bielsko-Biała. Tamtejszy park rekreacyjno-rozrywkowy zanotował w tym roku najlepszy wynik od pojawienia się pandemii.

Ponad 152 tys. odwiedzających w 5 miesięcy. Działający od pięciu lat przy Gemini Park Bielsko-Biała plenerowy park rekreacyjno-rozrywkowy „W DECHE!” może uznać miniony sezon, trwający od czerwca do października, za bardzo udany.

 
Największą, bo mającą aż 10,5 tys. m kw., atrakcję rozrywkową bielskiej galerii odwiedziło aż o 33% więcej klientów niż w tym samym okresie przed rokiem. Co więcej, parkowi udało się odzyskać aż 90% frekwencji z sezonu w 2019 roku, który był dla niego rekordowy. 
 
– Park „W DECHE” to nie tylko nasza największa, ale także od kilku lat najpopularniejsza rodzinna atrakcja, odwiedzana miesięcznie przez dziesiątki tysięcy osób. Ostatni rok tylko potwierdza jej status. Mimo pandemii, przestrzeń ta zanotowała bardzo dobry sezon, stając się jedną z najchętniej odwiedzanych przestrzeni tego typu w Bielsku-Białej i na Podbeskidziu – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
 
Dobry sezon zapowiadały już pierwsze miesiące po zniesieniu lockdownu. Czerwiec przyniósł rok do roku blisko czterokrotny wzrost liczby odwiedzających. Ten trend zwyżkowy względem 2020 roku utrzymywał się przez cały sezon. Ale nie tylko zestawienie rok do roku wypada na korzyść „W DECHE!”. 
 
W lipcu tego roku, w porównaniu do lipca 2019, zanotowano wzrost liczby odwiedzających. Był to także miesiąc, w którym park odwiedziło ponad 48 tys. osób, najwięcej od 2 lat.  Wzrost zanotowano także we wrześniu – w porównaniu do analogicznego miesiąca w 2019.
 
– Park „W DECHE!” był pierwszą atrakcją rozrywkową w Gemini Park, która po zniesieniu lockdownu zaczęła tak szybko odbudowywać frekwencję, osiągając wyniki zbliżone do tych z 2019 roku. Wpływ na to miał przede wszystkim outdoorowy charakter atrakcji, która przez wielu klientów postrzegana jest jako niezwykle bezpieczna, ale także jej unikalność na lokalnym rynku, w tym rynku centrów handlowych – zauważa dyrektor obiektu.
 
Do parku przyciągnęło jeszcze jedno – skala dostępnych tu atrakcji. W tym roku jego goście mogli ich znaleźć kilkadziesiąt, w tym m.in. park trampolin, drewnianą karuzelę łańcuchową, tory do kręgli, stoły kreatywne z grami zręcznościowymi, 12-metrowego goryla z 2 zjeżdżalniami czy tor wodny. 
 
Odwiedzających kusił też park linowy z trzema liczącym sobie w sumie pół kilometra trasami i z 50 przeszkodami. Nie bez wpływu na wyniki były z sukcesem organizowane plenerowe eventy, np. Dzień Dziecka, w czasie którego w jeden dzień park odwiedziła rekordowa liczba gości – blisko 4,5 tysiąca.
 
– Park ma już swoją mocną lokalną pozycję. To miejsce doskonale znane i lubiane, zwłaszcza przez całe rodziny, na co wpływ ma zarówno rozrywkowy charakter tego miejsca, jak również jego wymiar edukacyjny. Jak duży jest to potencjał było widać zwłaszcza w tym roku. Miniony sezon także dobrze nastraja na kolejny – ocenia Krzysztof Brączek. 
 
 
źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding, Guarana PR
 
***
Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Tenant mix obiektu wypełniają doskonale znane polskie i zagraniczne marki, w tym m.in. H&M, C&A, New Yorker, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Carry, Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko. Ponadto w ofercie Gemini Park znaleźć można m.in. salon Empik, drogerie Hebe , Kontigo, Rossmann, perfumerię Douglas, sklepy Pepco i Dealz, a także home&you. Działają tutaj także salony jubilerskie m.in. Apart i Yes. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park W DECHE!” oraz park linowy. Ofertę wypełnia także 10-salowe kino Cinema City. Działa tutaj także blisko 30 punktów usługowych i 14 lokali gastronomicznych, w tym m.in. McDonald's, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun czy Costa Coffee. Galeria jest doskonale skomunikowana z całym regionem, przyciągając kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale także z całego Podbeskidzia. Klientom obiekt zapewnia 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria otwarta została w 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.
 

 

Przypisane branże